Az influencer marketing lehetőségei a civil szervezetek kommunikációs eszköztárában
Az influencer marketing lehetőségei a civil szervezetek kommunikációs eszköztárában

„Néhány éve a marketing szakma mint véres kardot hordozta körbe az influencereket, olyan eszközként, amivel az eddigiekhez képest sokkal hatékonyabban és olcsóbban lehet elérni olyan célcsoportokat, amelyeket korábban nehezen sikerült, főként a fiatalokat”  - hangzott Székely Levente megnyitójában. A civil szervezetek általában azzal a problémával küzdenek, hogy miként vonzzanak be új tagokat, önkénteseket, hogyan tudják bemutatni és népszerűsíteni a ...

Civil online marketing ajánlások
Civil online marketing ajánlások

Az internet terjedése komoly lehetőséget adott a civil szféra kezébe. Lehetővé tette, hogy könnyen, olcsón lehessen üzeneteket eljuttatni szerte a világba, könnyen elérhetővé váltak a közfontosságú információt. Az információfogyasztás utóbbi fél évtizedben lezajlott változásai (közösségi média alapú gondolkodás, keresési és szűrőbuborékok elterjedése) egyszerre jelent lehetőséget és nehézséget. Az internet könnyen használható, de sikeres ...

A jó influencer kampányok jellemzői
A jó influencer kampányok jellemzői

Nem könnyű sikeresen kivitelezni egy influencerekre alapozott marketing kampányt. Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a fő szabályokat, melyek a sikeres kampányokat jellemezték:

  • első és legfontosabb, egyben talán a legnehezebb lépés a megfelelő influencer kiválasztása. Nem elegendő az, hogy sok követője van, ismerni kell a követőinek az életkori és fogyasztási preferenciáit is. Fontos, hogy a kiválasztott influencer kampányunk témája szempontjából ...
Influencer platformok és sikeres üzleti stratégiák
Influencer platformok és sikeres üzleti stratégiák

Az influencerek segítségével kivitelezett kampányok már túlnőttek az egyéni megoldásokon, de lassan már a saleshouse-kon is. A NeoReach (https://neoreach.com/) például hárommillió influencert indexel, és ezen hatalmas adatbázisára alapozva indít világméretű kampányokat megrendelői igényei szerint, jelentős megtakarításokat eredményezve egy pontosan meghatározott célcsoport elérése mellett. A kampányok megtervezése, és az influencerek tömeges vagy célzott ...

Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

Az influencer marketing meggyőző eredményeket hoz az elmúlt évek tapasztalatai alapján. A Tomoson felmérése szerint minden egyes influencer marketingbe fektetett dollár átlagosan további 6,50 dollárt termel. Jelentésükben kiemelik, hogy az influencer marketing a leggyorsabban növekedő online marketingcsatorna, minden más marketing stratégiát maga mögé utasít (többek között a partner marketinget, a fizetett keresést vagy a bérelhető reklámfelületeket).

Az ...

Új generáció és civil szerveződések: Kutatási workshop a civil szerveződések rekrutálási gyakorlatáról és az új generáció bevonásáról
Új generáció és civil szerveződések: Kutatási workshop a civil szerveződések rekrutálási gyakorlatáról és az új generáció bevonásáról

December hatodika több szempontból is nevezetes nap, egyrészt azért, mert akkor van az önkéntesség világnapja, másrészt azért, mert a világ legnagyobb önkéntesének piros puttonyából ilyenkor kerülnek bele az ajándékok a jó gyerekek csizmáiba. Ami azonban számunkra még emlékezetesebbé tette ennek a napnak az estéjét, az a kutatásunk workshopja volt, melyen az eddigi eredményeinkről, a civil szervezetek rekrutálási gyakorlatáról és az önkéntességről volt ...

Gazdasági, környezeti és társadalmi fenntarthatóság
Gazdasági, környezeti és társadalmi fenntarthatóság

A Tükörterem Egyesület korábbi kutatásának fontos és könnyen belátható tanulsága, hogy a civil szervezetek finanszírozási helyzete kulcstényező a szervezet fennmaradásának, további fejlődésének tekintetében. Azt már talán egy fokkal bonyolultabb látni, hogy Magyarországon a civil szféra nagy része számára a fejlődés nem döntés vagy akarat kérdése, a legtöbb esetben az anyagi források nem adottak, sok esetben a fennmaradás is keresztfinanszírozással, ...

Új generáció és Civil szerveződések

Ez a blog egy kutatás részeként íródik, amely 2017 őszén indult. A kutatás a civil szerveződések rekrutálási gyakorlatával, ezen belül elsősorban az új generációk bevonásával foglalkozik. Célunk ezen a felületen bemutatni a kutatás eredményei mellet a folyamatot, a kutatócsoport munkáját a tervezéstől a visszacsatolásig.

Friss topikok

süti beállítások módosítása