És a 20 évesnél idősebb korosztályban mekkora hatásuk van ezeknek a srácoknak-lányoknak?
Gyanítom, hogy amikor a mostani tizenévesek elkezdik majd költeni a saját pénzüket - és addigra majd rászaladnak néhányszor arra az élményre is, hogy az influencer hatására vett terméktől ugyanolyan proli maradt, mint előtte - akkor hirtelen ez a reklámszegmens is elveszti a vonzerejét számukra.
@kvadrillio: @MAXVAL bircaman közíró: Sajnos ti nagyon le vagytok maradva ami a mai trendeket és hatékony reklámozást illeti !
Az influenszerek egységesítik magukban a "jó ismerős" és a "híres ember" reklámértéket. Sőt még a célzott réteget elérő reklámokat is hozzák!
Miután hasonló érdeklődésűek és korosztályúak tartoznak a követőik közé, nem mutatnak tamponreklámot a nyugdíjas bácsiknak, vagy szerszámkészletet a csücsörítős csajoknak. Ellenben közvetlenségükkel és egyéni élményekel kimaxolják az "ismerős szerint is jó" faktort, illetve a magas követőszámok miatt a "hírességi" faktort is.
Légyszi fejlődjetek fel, vagy ne írjatok olyasmiről, amihez közötök sincs!
A tizenéves korosztályba tartozó YouTube feliratkozók 70 százaléka jobban bízik az influencerek véleményében, mint a hagyományos hírességekében. ,,,,NU, AKKOR EZ NAGYON VESZÉLYES ÉS KÁRTÉKONY FEJLEMÉNY A TÁRSADALOM SZÁMÁRA. A TIZENÉVESEKET EBBŐL A HATÁSBÓL SÜRGŐSEN KI KELL VONNI !!!
Ez a blog egy kutatás részeként íródik, amely 2017 őszén indult. A kutatás a civil szerveződések rekrutálási gyakorlatával, ezen belül elsősorban az új generációk bevonásával foglalkozik. Célunk ezen a felületen bemutatni a kutatás eredményei mellet a folyamatot, a kutatócsoport munkáját a tervezéstől a visszacsatolásig.
sZulamith 2019.03.25. 14:45:43
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2019.03.25. 10:25:38
És a 20 évesnél idősebb korosztályban mekkora hatásuk van ezeknek a srácoknak-lányoknak?
Gyanítom, hogy amikor a mostani tizenévesek elkezdik majd költeni a saját pénzüket - és addigra majd rászaladnak néhányszor arra az élményre is, hogy az influencer hatására vett terméktől ugyanolyan proli maradt, mint előtte - akkor hirtelen ez a reklámszegmens is elveszti a vonzerejét számukra.
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
Zionnépe 2019.03.25. 06:39:04
Az influenszerek egységesítik magukban a "jó ismerős" és a "híres ember" reklámértéket. Sőt még a célzott réteget elérő reklámokat is hozzák!
Miután hasonló érdeklődésűek és korosztályúak tartoznak a követőik közé, nem mutatnak tamponreklámot a nyugdíjas bácsiknak, vagy szerszámkészletet a csücsörítős csajoknak. Ellenben közvetlenségükkel és egyéni élményekel kimaxolják az "ismerős szerint is jó" faktort, illetve a magas követőszámok miatt a "hírességi" faktort is.
Légyszi fejlődjetek fel, vagy ne írjatok olyasmiről, amihez közötök sincs!
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.25. 06:11:57
Amint egy bloggerféle, aki korábban szimplán beszámolt saját terméktapasztalatairól már pénzt kap ezért, onnantól ez már kamu.
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
kvadrillio 2019.03.24. 20:14:22
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
kvadrillio 2019.03.24. 20:10:27
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai
kvadrillio 2019.03.24. 20:08:13
SENKINEK NINCS RÁJUK SZÜKSÉGE !!! ELMEHETNEK EGY VARRODÁBA IGAZI MUN KÁT VÉGEZNI !+ :o)
Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai