Utolsó kommentek:

sZulamith 2019.03.25. 14:45:43

Gondolom beszélgetés közben is ezt a szót használják, nyelvtörőnek tökéletes:)

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2019.03.25. 10:25:38

És mi újság van ezen a fronton kishazánkban?

És a 20 évesnél idősebb korosztályban mekkora hatásuk van ezeknek a srácoknak-lányoknak?

Gyanítom, hogy amikor a mostani tizenévesek elkezdik majd költeni a saját pénzüket - és addigra majd rászaladnak néhányszor arra az élményre is, hogy az influencer hatására vett terméktől ugyanolyan proli maradt, mint előtte - akkor hirtelen ez a reklámszegmens is elveszti a vonzerejét számukra.

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

Zionnépe 2019.03.25. 06:39:04

@kvadrillio: @MAXVAL bircaman közíró: Sajnos ti nagyon le vagytok maradva ami a mai trendeket és hatékony reklámozást illeti !
Az influenszerek egységesítik magukban a "jó ismerős" és a "híres ember" reklámértéket. Sőt még a célzott réteget elérő reklámokat is hozzák!

Miután hasonló érdeklődésűek és korosztályúak tartoznak a követőik közé, nem mutatnak tamponreklámot a nyugdíjas bácsiknak, vagy szerszámkészletet a csücsörítős csajoknak. Ellenben közvetlenségükkel és egyéni élményekel kimaxolják az "ismerős szerint is jó" faktort, illetve a magas követőszámok miatt a "hírességi" faktort is.

Légyszi fejlődjetek fel, vagy ne írjatok olyasmiről, amihez közötök sincs!

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.25. 06:11:57

Régi trükk, hogy a reklámot igyekeznek a cégek személyes élményátadásnak hazudni.

Amint egy bloggerféle, aki korábban szimplán beszámolt saját terméktapasztalatairól már pénzt kap ezért, onnantól ez már kamu.

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

kvadrillio 2019.03.24. 20:14:22

HMM...TULKÉPPEN INTERNET-ÜGYNÖKÖK AZ INFLUENCEREKNEK NEVEZETT EMBERKÉK.........

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

kvadrillio 2019.03.24. 20:10:27

A tizenéves korosztályba tartozó YouTube feliratkozók 70 százaléka jobban bízik az influencerek véleményében, mint a hagyományos hírességekében. ,,,,NU, AKKOR EZ NAGYON VESZÉLYES ÉS KÁRTÉKONY FEJLEMÉNY A TÁRSADALOM SZÁMÁRA. A TIZENÉVESEKET EBBŐL A HATÁSBÓL SÜRGŐSEN KI KELL VONNI !!!

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

kvadrillio 2019.03.24. 20:08:13

hmmm....és ezek az un. influencerek szervezik a pilóta-piramis átverős játékokat is a saját és haveri kör meggazdagodásáért ?????

SENKINEK NINCS RÁJUK SZÜKSÉGE !!! ELMEHETNEK EGY VARRODÁBA IGAZI MUN KÁT VÉGEZNI !+ :o)

Bejegyzés: Az influencerek felhasználásának lehetőségei és kihívásai

Új generáció és Civil szerveződések

Ez a blog egy kutatás részeként íródik, amely 2017 őszén indult. A kutatás a civil szerveződések rekrutálási gyakorlatával, ezen belül elsősorban az új generációk bevonásával foglalkozik. Célunk ezen a felületen bemutatni a kutatás eredményei mellet a folyamatot, a kutatócsoport munkáját a tervezéstől a visszacsatolásig.

Friss topikok

süti beállítások módosítása